diumenge, 22 de febrer del 2009

Que la moreneta faci justícia!

Després de veure el partit d'ahir del Barça contra l'Espanyol, puc afirmar sense risc d'exagerar que el meu odi cap als pericos ha arribat al seu punt culminant. Ha estat quelcom progressiu: Fa uns anys em feia pena que perdessin perquè m'havia cregut la mentida que són un equip català. Quan el malparit del Tamudo ens va fotre la lliga i ho van celebrar com si haguessin guanyat la Champions quan no s'hi jugaven res, les coses van canviar. I ahir... en fi, tothom ho va veure. Un equip que ve a perdre temps des del minut 1 i que si no hagues estat per l'àrbitre no hagués fet res de bò.
L'espanyol és, com el seu nom indica, un equip del país veí. Els quatre arreplegats que surten a celebrar els seus triomfs (menors com la Copa del rei) són els mateixos que surten a celebrar les Champions del Madrid i la Eurocopa de la "roja".

Sense capficar-me més (ja sento l'olor de l'arròs negre i el futbol, evidentment, no me l'espatllarà) desitjo amb totes les meves forces que la moreneta actui d'ofici i posi les coses al seu lloc enviant aquest equip de merda al lloc d'on no hagués hagut de sortir mai: a les tenebres de 2ª cap avall. Vaja, que els enfonsi en la més absoluta de les misèries.
Com diu el meu pare, si em diguessin que pagant 5000 peles l'Espanyol baixa a segona, en pagaria 10.000 perquè baixés a 3ª.

Adjunto com a prova una fotografia de les grades del camp antic de l'Espanyol, on ara per sort hi ha blocs de pisos.
Això és tot

1 comentari:

  1. http://www.rac1.org/esportsrac1/audio/descarrega.php?file=esportsrac1_albert_pla.mp3

    ResponElimina