divendres, 9 de gener del 2009

El mateix de sempre! Sopar al Punt

Sempre havia pensat que volia trobar algun bar o restaurant on pogués demanar el de sempre i que m'ho portessin sense cap problema. Abans de complir un quart de segle, puc dir que ho he aconseguit. El meu conservadorisme a l'hora de demanar el menjar ha fet que al Punt de Sant Cugat m'hi senti com a casa.

M'agrada el Punt, fan menjar senzill però ben fet i no és car. Pots sortir ple, satisfet i begut per 15-20 euros. Menú? jo sempre demano el mateix: d'entrants patates el Punt o braves. De segon, torrada de sobrassada amb ous ferrats. Fa poc vam descobrir que és especialment recomanable per a la celebració d'àpats en grup. Per menys de 20 euros et porten de tot. Un cop has acabat (amb els botons del pantaló descordats, evidentment) costa aixecar-se de la taula. L'única pega és que últimament no sempre tenen Frangelico... en fi, no tot pot ser perfecte.

Després de sopar, tens molt a prop el Bohemia (veure escrit del 7 de gener) o la Penya Blaugrana, on les copes estan força bé de preu. Si vols begudes de la terra en un ambient càlid i agradable, abans pots fer una parada tècnica al Terra Dolça!


Salut i ens veiem pel Punt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada